Οι κωδικοί των προϊόντων έχουν ημερομηνία λήξης ανάλογα με το προϊόν που αγοράσατε και την διάρκεια που αγοράσατε. Αν σας εμφανίζει το μήνυμα ότι ο κωδικός έχει λήξει τότε η ημερομηνία λήξης του εγκατεστημένου κωδικού έχει φτάσει ή περάσει και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή τη στιγμή. Για παράδειγμα αν η ημερομηνία λήξης του κωδικού σας ήταν 25/8/2019 τότε στις 25/8/2019 00:00:01 ο κωδικός πλέον δεν λειτουργεί. Δηλαδή η ημερομηνία λήξης είναι η ημερομηνία εκείνη που όταν την φτάσουμε σταματάει η λειτουργία του προϊόντος.
Αν είστε συνεργαζόμενο φροντιστήριο μπορείτε να ανανεώσετε τον κωδικό σας μέσα από τον Global Manager ή να δείτε ποιος κωδικός είναι εγκατεστημένος στον υπολογιστή που σας ενδιαφέρει και πότε έληξε. Αν δεν ξέρετε πως να το κάνετε αυτό δείτε το άρθρο Πως βρίσκω τους κωδικούς μου (αν σας ζητηθούν στοιχεία σύνδεσης εισάγετε τα ίδια που έχετε για τον Global Manager).
Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι να έχετε παραγγείλει έναν καινούργιο κωδικό αντί να ανανεώσετε τον κωδικό που ήταν ήδη εγκατεστημένος στον υπολογιστή. Σ’ αυτή την περίπτωση θα πρέπει να δείτε το άρθρο Δεν υπάρχει χώρος κάπου για να γράψω τον κωδικό προϊόντος, πως θα τον εγκαταστήσω.
Αν είστε μαθητής τότε θα πρέπει να αναφέρετε το πρόβλημα αυτό στο φροντιστήριο από το οποίο αγοράσατε την εκπαίδευσή σας ώστε να σας κατευθύνουν ανάλογα.
Αν είστε μαθητής, έχετε ήδη προχωρήσει στην διαδικασία ανανέωσης του λογαριασμού σας και παρόλα αυτά εμφανίζεται πάλι αυτό το μήνυμα δείτε το άρθρο “Γιατί μου λέει ότι έχει λήξει ο κωδικός μου ενώ έχω κάνει ανανέωση;“